اخبار استاناخبار شهرستانجهانسیاسی

تبعیت محض از ولی، ویژگی‌ برجسته «شهید نصرالله» بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و امام جمعه سمنان گفت: ولایتمداری و تبعیت محض از ولی یکی از ویژگی‌های برجسته مجاهد شهید«سیدحسن نصرالله» بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در گردهمایی اعضای پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، افزود: یکی از وجوه تمایز مالک اشتر با سایر شخصیت‌های تاریخ اسلام، عمق ولایتمداری ایشان بود که نمونه‌ای از آن را در شهید«سیدحسن نصرالله» نیز مشاهده کردیم.

وی با تبیین روایتی از مولای متقیان امیرالمومنین علی(علیه السلام) به شهادت دبیرکل حزب‌الله توسط جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در عمل به دستورات قرآن کریم، ما را به مبارزه دایمی با دشمنان و مستکبران فرا می‌خوانند.

شهید «سیدحسن نصرالله» یکی از مجاهدان جنگ ترکیبی بود

رییس شورای سیاستگذاری کنگره سه‌هزار شهید استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت بویژه شهید «سیدحسن نصرالله» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایشان را یکی از مجاهدان بزرگ اسلام در جنگ ترکیبی خواندند.

وی، کادرسازی برای جبهه‌های مقاومت را یکی از اقدام‌های ماندگار شهید«سیدحسن نصرالله» عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت کادرسازی برای انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند، این مهم باید در دستگاه‌های اجرایی به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا