اخبار شهرستانجهانسیاسی

سمنانی‌ها، از صهیونیست‌ها اعلام انزجار کردند

اقشار مختلف مردم سمنان در اجتماعی خودجوش، ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ ها در لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله، بر حمایت از محور مقاومت تا اضمحلال و نابودی رژیم غاصب و اشغالگر قدس تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای‌قومس، اقشار مختلف مردم سمنان غروب امروز هفتم مهرماه با حضور در معراج الشهدای سمنان از اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در خصوص ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان اعلام انزجار کردند.

شهروندان سمنانی در این اجتماع حماسی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، هاشمی استاندار سمنان، بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان، سردار شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان، سردار موقوفه‌ای، فرمانده نیروی انتظامی استان و… برگزار شد با سر دادن شعارهایی خواستار اتحاد امت اسلامی برای مقابله با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس شدند.

سردار مطهری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این تجمع خودجوش مردم سمنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی بر ضرورت حمایت تمام قد از محور مقاومت و حزب الله لبنان تاکید و تصریح کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

سردار مطهری به تمجید از مقاومت مردم مظلوم غزه و لبنان پرداخت و گفت: صهیونیست‌ها با این اقدامات ددمنشانه، نابودی خود را تسریع می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و دیگر حاضران در این اجتماع با حضور بر سر مزار شهید گمنام معراج الشهدای سمنان به شهدای گمنام، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای محور مقاومت ادای احترام کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا