اخبار شهرستانجهانسیاسیفرهنگ و هنر

عامل پیروزی‌ها، مدیریت امامین انقلاب است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: نقش امام خمینی (ره) در هدایت کشور و مدیریت دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بود و عامل پیرزوی در جنگ تحمیلی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای‌قومس از سمنان؛ اسماعیل قاسم‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی خصوصاً در برهه دفاع مقدس مسیر سختی را طی کرده است، گفت: امام خمینی (ره) نقش به‌سزایی در دوران دفاع مقدس داشتند و با دلداری به رزمندگان مابقی مردم را نیز وارد صحنه می‌کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: امام خمینی (ره) شرایط و وضعیت اردوگاه دشمن را خوب می‌شناختند و بر اساس آن برنامه چیده و نکات کلیدی را به رزمندگان ارائه می‌دادند.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی اظهار کرد: امام راحل (ره) تشخیصشان این بود که دفاع، فقط کار نیروهای مسلح نیست، لذا با تشخیص دقیق خود، مردم را وارد صحنه کردند.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه با تدبیر حضرت امام (ره) انقلاب مردمی شکل گرفت، بیان کرد: نقش امام خمینی (ره) در مدیریت دفاع مقدس بی‌نظیر و بی‌بدیل بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امام راحل مردم را نسبت به شرایط موجود آگاه می‌کرد، بیان کرد: وقتی مردم وارد صحنه شدند شکل کار خیلی تغییر کرد؛ چرا که حضور مردم یک جامعه را موفق می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید از امام و رهبر خود تبعیت کرد، توضیح داد: انقلاب اسلامی تاکنون با تبعیت از ولی‌فقیه موفق شده و پیش رفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در برهه‌های پر فراز و نشیب و در اتفاقات مختلف مردم همواره همراه امام بوده و از رهبر خود تبعیت می‌کردند.

وی با اشاره به نقش مهم مقام معظم رهبری در جامعه امروز ابراز کرد: رهبر، محور وحدت جامعه است؛ اگر مردم و خواص، همگی بر منویات رهبری تکیه کنند و بر آن اساس پیش بروند، به تمام خواسته‌های مادی و معنوی خود می‌رسند.

قاسم‌پور همچنین خاطرنشان کرد: مردم باید تحت لوای رهبری خود متحد بمانند؛ چراکه این اتحاد و همدلی باعث نقش‌برآب شدن توطئه‌های دشمنان اسلام خواهد شد.

منبع: مرآت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا