اخبار استانفرهنگ و هنر

دیدار مسئولان استان با خانواده معظم شهدا

استاندار سمنان به همراه مدیر کل بنیاد شهید استان و تنی چند از دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرائی با خانواده معظم شهید والامقام "علی اختری" دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای‌قومس، استاندار سمنان در ادامه برنامه دیدارهای طرح سپاس عصر امروز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حسین شکرویان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و تنی چند از دیگر مسئولان ستادی و اجرائی با خانواده معظم شهید گرانقدر “علی اختری” در شهرستان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.
سید محمد رضا هاشمی در این دیدار ضمن شنیدن صحبت‌ها و خاطرات مادر بزرگوار شهید اختری با بیان اینکه خون شهدا و تداوم راه آن عزیزان، ضامن دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بدون شک تبلیغ و روشنگری سینه به سینه و خانه به خانه در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موثر بود.
وی اضافه کرد: اکنون نیز باید مکتب و اندیشه شهدا را با استفاده از ارتباطات چهره به چهره تبیین و تبلیغ کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید از خانواده شهدا متبرک شویم، ادامه داد: بر این مبنا رفتن به پابوسی خانواده شهدا وظیفه و یک افتخاری بزرگ برای ما مسئولان و خادمان ملت است.
استاندار سمنان افزود: خانواده معظم شهدا اسوه و الگوی صبر و استقامت هستند و ما با تجلیل از مقام و منزلت آنان و دیدار روی مبارک آن عزیزان برای خدمت مضاعف به مردم انگیزه و انرژی می گیریم.

منبع: ایثار

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا