اجتماعیاخبار استاناخبار شهرستاناقتصادیغذاها

میوه شب عید استان تامین شد؛

محمد ایران بخش از تامین میوه مورد نیاز شب عید مردم استان خبر داد و گفت: این میوه به صورت تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان از تأمین میوه مورد نیاز مردم استان سمنان در شب عید خبر داد و ابراز کرد: ۱۵۰ تن سیب برای توزیع به صورت تنظیم بازار در سه سردخانه شاهرود، دامغان و سمنان ذخیره سازی شده و به موقع به بازار عرضه منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ تن پرتغال نیز برای استان سمنان برنامه ریزی شده که ۱۷۰ تن آن حمل، و مابقی نیز ظرف امروز و فردا به سردخانه‌های استان منتقل می‌شود، افزود: ۱۰ تن خرما نیز برای توزیع در بازارهای استان سمنان در سردخانه مرکز استان ذخیره شده تا به موقع توزیع شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه مشکل در زمینه تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد، ابراز کرد: کمیته راهبردی تنظیم بازار شب عید موعد عرضه میوه به صورت تنظیم بازار را اعلام خواهد کرد.

ایران بخش با بیان اینکه هنوز موعد مقرر برای توزیع میوه تنظیم بازار اعلام نشده است، ابراز کرد: مردم اطمینان داشته باشند که کالاهای مورد نیازشان به اندازه کافی وجود داشته و توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت قطعی سیب و پرتغال تنظیم بازار را نیز ستاد راهبردی بازار شب عید در استانداری تعیین می‌کند و هنوز این امر مشخص نشده است، بیان کرد: طبق رایزنی‌ها مقرر شده قیمت‌ها با قیمت‌های بازار ۱۵ درصد دست کم تفاوت داشته باشد تا مردم بتوانند بهتر میوه مورد نیازشان را خریداری کنند.

منبع: مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا