اجتماعیاخبار استاناخبار شهرستانسبک زندگی

والدین بهترین یاریگران زندگی اند؛

نخستین خانه بازیگران زندگی با حضور مدیران کل ستادی و اجرایی استان در خیابان شهید باهنر سمنان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس آیین گشایش نخستین خانه بازیگران زندگی با مشارکت آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پیش از ظهر پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش، محمد بهرامی فرماندار، جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در خیابان شهید باهنر سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان ضمن قدردانی از اقدام شایسته ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در قالب خانه یاریگران زندگی که ایده و طرح ابتکاری استان بود و با مشارکت آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، موفق اجرا شد، اظهار داشت: مراقبت از فرزندان اولویت اصلی و بالاترین سرمایه هر خانواده و تلخ‌تربن واقعیت برای هر والدینی از دست دادن فرزند و یا گرفتارشدنش به آسیب‌های اجتماعی است.

هاشمی افزود: در تهدید سخت و هشت‌سال دفاع مقدس، حمله به مردها و زمان، مشخص‌ و نگران‌کننده بود؛ اما در تهدید نرم، حمله به مغزها و زمان، فریبنده و زیبا است و ضرورت دارد تا از فرزندان و دانش‌آموزان مراقبت شود.

وی با بیان این‌که سمنان اولین استان بدون معتاد متجاهر کشور است، یادآور شد: امید است جشن ریشه‌کنی مواد مخدر را با توجه به دیانت و دین‌داری مردم این دیار به‌معنای واقعی در استان، عملیاتی و برگزار کنیم.

استاندار سمنان بهترین یاریگران زندگی را والدین، اهمیت‌دادن به‌ مراسم مذهبی در کانون مساجد و آشناکردن فرزندان با  آموزه‌های دینی و قرآنی دانست و گفت: دوران طلایی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بهره‌مندی از شب‌ها و سحرهای ماه مبارک رمضان با تاسی از امیر مومنان است تا از این فرصت برای تربیت فرزندان و تقویت روحیه دینی آن‌ها استفاده کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا