اخبار استانجهانفرهنگ و هنر

کنگره ملی سه هزار شهید، محتوای فاخر و ماندگار لازم دارد

سردار شوقانی بر توجه به امر اطلاع رسانی و جریان سازی خبری و همچنین تولید محتواهای فاخر، ارزشمند و ماندگار تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پانزدهمین نشست دبیران و رابطان خبری کنگره ملی ۳۰۰۰ هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده اوایل سال آینده کنگره ملی سه هزار شهید استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس لازم است مواردی را برگزار کنندگان و دست اندرکاران و دبیران کمیته‌های کنگره در دستور کار خود قرار دهند که از جمله آنها لحاظ کردن و نگاه ویژه دبیران کمیته‌ها به جریان مقاومت و شهدای مقاومت در کنار پرداختن به شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر توجه به امر مهم اطلاع رسانی و جریان سازی خبری و همچنین تولید محتواهای فاخر و ارزشمند و ماندگار در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان سمنان تأکید کرد.

سردار شوقانی بر پوشش خبری وسیع و گسترده در طول برگزاری این کنگره تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب اجلاسیه های شهرستانی نیز باید مدنظر قرار بگیرد و الگوگیری شود همانند اجلاسیه شاهرود که بسیار باشکوه طی چند روز اخیر برگزار شد.

وی گفت: بعد از برگزاری اجلاسیه های شهرستانی استفاده از ظرفیت‌ها، تجهیزات، آثار و ادوات و آثار فرهنگی این اجلاسیه ها در دستور کار رؤسای کمیته‌های چندگانه این کنگره قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست رابطین خبری کمیته‌ها نقطه نظرات خود را در خصوص پوشش خبری و ارسال خبرهای کمیته‌های خود ارائه کردند.

در انتهای جلسه طی احکام جداگانه‌ای، میثم شکاریان، محمد امامی و امید مظفری به ترتیب به عنوان دبیران کمیته‌های علمی پژوهشی و فناوری-اقشار و روابط عمومی و امور بین الملل معرفی شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا