اخبار استانجهانسیاسی

راه مقاومت، راه پیروزی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از رزمندگان محور مقاومت بدست اسرائیل غاصب را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در  پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
خبر شهادت عالم وارسته و مجاهد شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از رزمندگان اسلام به دست امریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.
شهادت این عزیزان در راه دفاع از آرمان قدس شریف و مقاومت اسلامی، افتخاری بزرگ برای اسلام و انقلاب اسلامی است.
شهادت این عزیزان، برگ زرین دیگری بر افتخارات حزب‌الله لبنان و محور مقاومت افزود و نشان داد که راه مقاومت، راه پیروزی است.دشمنان بدانند که خون شهدا، نهال مقاومت را آبیاری کرده و این نهال هر روز ریشه‌های عمیق‌تری در منطقه خواهد دواند.در حقیقت پیروزی نهایی از آن حزب‌الله و محور مقاومت است و دشمنان در برابر اراده پولادین ملت‌های منطقه و مجاهدان راه حق، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
سید محسن حسینی دیباجی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

منبع: خبرگزاری بسیج

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا