اجتماعیاخبار استان

هفته فراجا فرصتی مغتنم برای قدردانی

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«هفته فراجا فرصتی مغتنم است تا از فداکاری‌ها، استقامت و اقتدار نیروی انتظامی که همیشه و در همه حال، امنیت و آرامش جامعه را تضمین کرده‌اند، تقدیر کنیم.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان یکی از ارکان قدرتمند و استوار کشور، همواره در خط مقدم دفاع از امنیت و نظم جامعه بوده است و این نیرو با تکیه بر ایمان، تخصص و تجربه، نقش کلیدی در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و دارد و در این راستا عملیات وعده صادق و دیگر اقدامات نیروهای مسلح کشور، نمایانگر اقتدار و قدرت بی‌نظیر این عزیزان در حفظ استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی‌ است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته فراجا، با ادای احترام و آرزوی طول عمر با برکت و سلامت مستدام برای ولی امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، این هفته پر غرور و پر صلابت را به فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان سمنان تبریک می‌گویم و از تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان برای برقراری نظم و امنیت قدردانی می‌نمایم.

بر خود لازم می‌دانم یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عرصه که با نثار جان خود راه استقلال و امنیت این مرز و بوم را هموار نموده‌اند را گرامی داشته و به روح بلند این عزیزان، سلام و صلوات هدیه نمایم.»

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا