اخبار استان

ولایتمداری، راه عزتی که شهدا به مردم نشان دادند

مسوول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان راه عزت را در پشتیبانی از ولایت فقیه می‌دانستند و در این راه از جان خود گذشتند.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس، مسوول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان راه عزت را در پشتیبانی از ولایت فقیه می‌دانستند و در این راه از جان خود گذشتند.

حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه پنجشنبه در اجلاسیه یک‌هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان شاهرود که در محل مصلی پیامبر اعظم(ص)‌ این شهر برگزار شد، افزود: عزت از آن خدا، رسول(ص)‌ و مومنان است که راه رسیدن به آن را شهدا در پشتیبانی از ولایت فقیه به مردم نشان دادند.

وی به برگزاری نماز جمعه ۱۳ مهرماه به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ولی‌فقیه به مانند آنها در سنگر مخفی نشد و با صبر و حوصله نماز را اقامه کرد که نشان دهد خلف شایسته امام خمینی(ره)‌ است.

مسوول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا به ما یاد دادند که اگر با خدا باشید به طور یقین در همه حوزه‌ها پیروز می‌شویم.

وی به شهادت«سیدحسن نصرالله» اشاره کرد و گفت: انقلاب و جبهه مقاومت وابسته به فرد نیست و با شهادت فرمانده‌هان از بین نمی‌رود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا