جهانسیاسیفرهنگ و هنر

پیام تجلیل رهبر انقلاب از دختر حضرت امام خمینی(ره)

مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت مراسم تکریم خانم زهرا مصطفوی، از استقامت و پایبندی او به خط و راه امام تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت مراسم تکریم خانم زهرا مصطفوی رئیس هیأت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین، از استقامت و پایبندی صبیه مکرم حضرت امام خمینی(ره) به خط و راه پیشوای عظیم‌الشأن تجلیل کردند.

در پیام رهبر انقلاب اسلامی که روز پنجشنبه – ۲۶ مهر – منتشر شد، آمده است: «بزرگداشت و تکریم سرکار خانم مصطفوی، صبیه مکرّم حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رضوان‌الله‌علیه، کاری شایسته و بسزا است. این بانوی گرامی با توانمندی و استقامتی که از فرزندِ آن پدر عالی‌مقام انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام و پیشوای عظیم‌الشأن راحل نشان دادند و در همان راه و همان جهت گام برداشتند؛ که یک نمونه آن تشکیل و هدایت انجمن دفاع از فلسطین است. از خداوند متعال سلامت و دوام توفیقات این بانوی مکرّمه را مسألت می‌کنم.»

لازم به ذکر است که اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در پاسداشت مقام شهدای راه قدس شهید سیدحسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و تکریم خادم قدس خانم دکتر مصطفوی، صبیه مکرم حضرت امام خمینی و رئیس هیأت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ۲۶ مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیش از این بخش نخست نهمین اجلاسیه بین‌المللی شهدای در غربت در «دمشق» سوریه و سپس در دهلی و «لکهنو» کشور هندوستان برگزار شد. همچنین بخش اصلی آن با حضور مهمانانی از ۲۶ کشور دنیا، شهریورماه امسال با پاسداشت خدمت شهید امیرعبدالهیان در دامغان استان سمنان برگزار شد. اختتامیه این دوره با حضور جمعی از خانواده شهدای مقاومت، شخصیت‌های ارشد لشگری و کشوری و جمعی از سفرای کشورهای محور مقاومت و برخی از کشورهای دیگر مقیم در تهران و با حضور دیپلمات‌های خارجی مستقر در شهر مشهد برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا