اخبار استانورزش

قهرمانان ورزش دانش‌آموزی استان تجلیل شدند

در مراسمی از قهرمانان و مدال آوران مسابقات ورزشی دانش آموزی و مربیان رتبه‌های برتر استانی و ملی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس، در مراسمی ۳۰۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران مسابقات ورزشی دانش آموزی و مربیان دارای رتبه‌های برتر استانی و ملی تجلیل شدند.

وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه ورزش در مدارس رویکرد مهم‌ این‌ اداره کل است افزود: تاکنون ۳۵ زمین چمن مصنوعی در مدارس افتتاح شده و در هفته تربیت بدنی هم بیش از ۳۰ طرح‌ورزشی در مدارس استان افتتاح می‌شود.

فرشید ارمیان مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت:براساس استاد بالادستی، برنامه هفتم توسعه و‌سندتحول بنیادین آموزش و پرورش طرح مهارت آموزی ورزشی برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی دیروز بیست و هشتم مهرماه رونمایی و به عنوان رویکرد مهم وزارتخانه اجرایی شده است.

فرشید ارمیان همچنین از اعزام کاروان ۱۰۰ نفره دانش آموزان کشور به مسابقات ورزشی دوحه برای شرکت در ۹ رشته‌ ورزشی خبرداد و گفت:از استان سمنان نیز در مقطع متوسطه اول و دوم ، سه نفر خانم‌ و آقا حضور خواهند یافت
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه فضا‌های ورزشی بخصوص در مناطق کمتر برخوردار رویکرد دیگر این وزارتخانه است و تاکنون از دو هزار و‌ ۷۵۰ فضای ورزشی مدارس کشور ۳۰ درصد به مناطق محروم‌ اختصاص داده شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا