اجتماعیاخبار استاناخبار شهرستان

وسایل پارک آبی سمنان فرسوده و غیراستاندارد است

پارک آبی «گوت‌که‌مال» تنها مرکز تفریحی و ورزشی شهر سمنان است که متاسفانه از ایمنی و استاندارد لازم برای استفاده عموم برخوردار نبوده و چندین مرتبه حوادث متعددی را ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومسمتاسفانه برخلاف بوق و کرنای رسانه‌ای برخی مسئولان از انتخاب  سمنان به عنوان پایتخت شهرهای جاده ابریشم و یا افزایش جذب گردشگر هیچ خبری از مراکز تفریحی و ورزشی متعدد و گوناگون نیست و همین حداقل امکانات موجود نیز از شرایط و ایمنی لازم برای استفاده عموم برخوردار نیستند.

پارک آبی «گوت‌که‌مال» تنها مرکز تفریحی و ورزشی شهر سمنان است که متاسفانه از ایمنی و استاندارد لازم برای استفاده عموم برخوردار نبوده و چندین مرتبه حوادث متعددی را ایجاد کرده و هم‌چنین به دلیل آلودگی آب آن مسمومیت‌های متعددی را نیز سبب شده است.

از سوی دیگر به صورت مکرر مشاهده و یا شنیده شده است که در پارک آبی «گوت‌که‌مال» سمنان به دلیل عدم رسیدگی و هم‌چنین فرسودگی برخی از قسمت‌های سرسره‌های آبی این پارک  صدمات جسمی به استفاده‌کنندگان وارد شده و امید است مسئولان تا قبل از شروع فصل گرما با نظارت کامل جهت رفع مشکلات این پارک اقدامات لازم را به انجام رسانند.

زیرا بافت کویری و خموده شهر سمنان نیاز به ایجاد شور و هیجان بیشتر برای قشر جوان را می‌طلبد و می‌بایست مسئولان با ورود جدی در این حوزه و بررسی استاندارد و سطح کیفی ابزارها و وسایل این پارک آبی جلوی تکرار فاجعه‌هایی همانند پارک ناژوان اصفهان و یا موارد مشابه را بگیرند.

انتهای خبر/

منبع :مرآت نیوز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا