اجتماعیاخبار استانسیاسی

توان نظامی سپاه، بازدارنده است؛

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان: قدرت نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده دشمن حتی تصور حمله نظامی به ایران را هم نداشته باشد؛

کبری اعرابی ضمن تبریک سال روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۷ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نیرویی انقلابی، نظامی و امنیتی در تمام زمینه‌ها با نگاهی کلان در حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب کوتاهی نکرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان افزود: سپاه پاسداران از سال تأسیس همواره با داشتن اتکا به خداوند متعال و تقوای الهی، حفظ وحدت، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با اقتدار کامل در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) در رابطه‌ با جایگاه سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران به‌ تناسب ضرورت در حوزه‌های مختلف کشور در بحران‌های مختلف فعالیت داشته و نقش بسیار مهم و کلیدی در رفع مشکلات، تهدیدها و بحران‌ها ایفا کرده است.

اعرابی اظهار کرد: قدرت و اقتدار سپاه پاسداران به مرحله‌ای رسیده است که کشورهای استکباری مدعی قدرت در جهان وجود سپاه پاسداران ایران را زنگ خطری برای نقشه‌های پلید خود می‌دانند و در تلاش هستند با هر شیوه‌ای این اقتدار را خدشه‌دار کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان ضمن گرامی داشت یاد و نام سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران برای حفظ آرامش و امنیت همه‌جانبه ملت ایران در کنار مردم بوده و ملت عزیز ایران همواره قدردان اقدامات سپاه پاسداران از جمله برقراری امنیت داخلی، مبارزه با تروریسم، انهدام گروهک تروریستی داعش و… بوده است.

وی اظهار کرد: قدرت دکترین دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور موجب از بین‌ رفتن قدرت و هیمنه آمریکا و هم‌پیمانانش شده است، به‌ نحوی‌ که حتی قدرت تصمیم‌گیری و چگونگی مبارزه با کشور ایران را از آنان سلب کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان ضمن اشاره به پاسخ ایران به رژیم غاصب اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل قدرت ایران عاجز بوده و نه‌تنها توان مقابله با کشور ایران را ندارد؛ بلکه از نظر نظامی ابهت خود را در دنیا ازدست‌داده و راهی تا نابودی کامل رژیم غاصب نمانده است.

منبع: مرآت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا