اجتماعیاخبار شهرستانسبک زندگی

«آقا داماد» سمنان رونمایی شد؛

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان از کتاب «آقا داماد» مجموعه خاطرات شهید دانشگر در سمنان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای قومس، کتاب آقا داماد مجموعه خاطرات عباس دانشگر، جوان شهید مدافع حرم، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهید، رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس و فرماندار سمنان نیز حضور داشتند.

محسن حسن زاده نویسنده این کتاب ضمن بیان اینکه این کتاب مجموعه خاطرات عباس دانشگر، شهید جوان مدافع حرم سمنان است که به تازگی ازدواج کرده بود، گفت: عباس دو ماه پس از عقد عازم جبهه جهاد علیه تکفیری‌ها شده بود.

حسن زاده با بیان اینکه شهید دانشگر در مبارزه با تکفیری‌ها در سوریه شهد نوشین شهادت نوش کرد، تاکید کرد: تشییع پیکر این شهید در سمنان یکی از کم نظیرترین صحنه های حضور و مشارکت مردم در سه دهه اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه شهید دانشگر دارای ویژگی‌های بارزی بود که تدین و ولایتمداری در زمره آنها بود، گفت: این شهید بزرگوار جوان ترین شهید مدافع حرم استان سمنان است و در این کتاب تلاش شده بخش هایی از زندگی او به تصویر کشیده شود.

کتاب آقا داماد از مجموعه کتاب های قهرمان من، این کتاب بخش هایی از زندگی شهید دانشگر را روایت می کند این کتاب وزیری بوده و توسط انتشارات کتابک منتشر شده است. تعداد صفحات این کتاب ۴۸ صفحه است و با قیمت ۴۵ هزار تومان پشت جلد، عرضه می شود.

در مراسم رونمایی از این کتاب، مومن دانشگر، پدر شهید عباس دانشگر درباره خصوصیات بارز این شهید گرانقدر سخنرانی کرد.

منبع: ایبنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا